Tuesday, July 26, 2011

Malas ada kurang laaa...

hah... finally ... setelah semuu beadersdah  x nak amik tempahan manik so tergatal lah tangan ni nak mencuba ... (plan nak manik2 baju raya la konon2)

hasil pencarian manik2 lebihan bua wire jewellery ... inilah keadaannya ..


berpinau la mata memilih ....

sebagai permulaan aku hanya mampu tabur je laaa... buat masa ni ye ..  ni ha hasil jubah aku ..

sebab manik itam + cekelat dah abizz +  ketekunan yg kurang .. aku benti takat ni je... 
dan aku cuba jugak la buat ni haaa.. 

huh ...x kemas langsung ... 1st trial ... tak pe parctise make perfect ..cuba lagi.. (pujuk ati snirik) 

dah abis manik2 aku tringin lak nak sulam reben. ni jadinya .. buruk la sgt ..

nampaknay tangan aku masih keras lagi... usaha tangga kejaayaan ..