Wednesday, March 23, 2011

busy ! busy! busy! alasan apakah ini .. memanjang je sibuk...  tetiba teras lak nak meneruskan blog yg dah penuh ssesawang ni tapi x pulak ada idea pa nak d merapukan... macam mana ye ari2 blogger lain ada je kreativiti nakupdate blog... kenapa tidak aku .. atau aku yg x mau.. huh mainan jiwa..psikologi atau apa...
arghhhhhhhhhhhh pedulaikan masing2 ada hidup masing2. Tapi kau tetap kisah dari mana datangnya kreativiti itu...  di asah atau memangs emulajadi diorang mmg creatif... atau aku sendiri yang malas sebenarnya utntuk berfikir...

patutkan aku marah akan diri sendiri dgn masalah ini...  mungkin  ya @ mungkin tidak///
sekali lagi tiba2 aku jadi malas nak teruskan menaip... penyakit @ perangai yang d buat2...

betula la pepatah ..,nak seribu daya tak nak seribu dalih..
huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aku dah mual berdalih2 ... sikap aku sebenarnmya .. aku malas sebenarnya,,,
tapi mcm ne nak bangkit dr rasa malas itu...
............................................... terus mencari jawapan .....