Friday, August 19, 2011

x de yg best

x de la yg  best sgt takat ni. ni je yg ada .. baju si kecik qhaasehh dah siap.... lepas abihkan langsir semalam aku sipakan ajet.. baju kurung malas .. sebab aku sambungkan lengan + pesak sklai .. x buat kekek sebab malass kecik2 ..


 siap sudah Qhaseeh punya 

lengan + pesak = ala2 pesak gantung tp x ..

emblishment leher baju
kain kegemaran aku ni.... 








Monday, August 15, 2011

Maniks

2 hari weekend ..  x bayank benda yg sempat d buat ... hanya mampu siapkan langsir .. baju manix ada skit lagi .. dan buat sling bag ja utk anak2 dara... layan gambo je lah





Friday, August 5, 2011

sambungan cerita manik2 part1   yang terbengkalai jap ...  moh kita tgk apa dah jadi ngan projek manik2 ari tu  ....   manik2 yag carca merba tu telah selamat di olah ..

Pinau bijik mata nengok ni... 

...
...
Humban kan je atas mejaa... dan mual menilik himpunan manik2 ni..... (tongat aku crita P.ramlee) 




Ameen selepas 2 jam 1/2 maka jadila sebegini ... danmood pun makin baek laaa... sedap mata memadang ... 


Dan leher Jubah yg bermanik2 tu gini la pulak jadi nyerr .. tenggalm dah manik2 tu .. x namapk.. kira ok laa... 1st time main manik katakan...






itu je..




MAnik & MAzA

Lama Sgt2 penyakit malas melekat dlm diri .. w/bagaimanpun sejak rmenejlang remadhan ari tu aku agk ghaji jugak laa...  ada la menjahit sehelia dua tapi x kreatif laa... 
pep un  sehari menjelang  puasa aku sepat berfoya2 ngan Mazalia.. kaki beading ni..  sempat aku rembat skit manik  utk beading projek aku ,,,  kena jugak aku RM 100 hari tu ....




dah ponat ...kami makan kat pasar jln TAR tu .. masing2 rush sebab mlm aku nak balik Kedah...