Friday, March 5, 2010

Menghitung HaRI

Menghitung hari.. detik demi detik,,.,
Cehh tingat kat KD pepagi ni ye.. haaa pejam celik pejam celik dah lebih 2 thn aku kat MIKRO ni... so hari ni adalah kali terakhir aku conduct audit kat sini... wahhhope semuanya kan berjalan dengan baik.. auditor yg tak pernah aku kenal... then next week adalh mingguterakhir aku ,... huhuhuhuhu, sedih tapi hati aku gumbira sangat,,, macam nak bebas dari jill..tapi kenapa rasa mcm tu .. tak heppi ke aku kerja sini slama ni.. mmmmm heppi tapi ye la namapunkerja ada masa ..stressssssssssss bangat..