Saturday, January 23, 2010

crochet - xtvt org sakit....

Since rabu aku MC jeee... tapi masuk keja jugak 1/2 day... balik je makan ubat terus zzzzzzzzzzzz... mood nak menjaet mmg down terus...  tadi pagi lepas subuh masuk kemas bilik jaet... kot2 leh call back d mood... tapi aku jumpa ni....

waussss... teruk terbang mood aku ..huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa saper la nyer keja ni....pening aku bertambah- tambah....  terus aku lepak kat living hall layan motivasi pagi....baru 5 minit dah bosan.... teringat tadi aku nampak benang crochet... so sambil baring2 aku men"crochet" la..
 ni la hasilnya ...


sebelum buat breakfeast sempat aku siapkan 3 ketui..

lepas lunch aku sambung lagi buat dua ketui lagi..

sempat siapkan 5 ketui semuanya....


seketui letak kat cekak & sektui kat getah... dua lagi tak tau nak tepek mana... KIV la dulu...


model getah rambut


model cekak..

itu la xtvt yg sempat aku buat dlm keadaan x sihat ni... .... nak amik ubat lagi ni.. pastu zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...