Thursday, January 14, 2010

Bag Pack @ Sling Back

Alya dah banyak ari dok minat aku buatkan beg skolah.. aku je buat tahan telinga je.. kemarin ptg balik je umah ...belum lagi apa2 dia dah membebel panjang... (ibu pulak kena bebel).. sapa soh janji ngna budak2 ye.. diorang ni ingat je...

Balik dr dinner, dlm 9 mlm aku mulakan operasi ni... adik siap temankan ibu, tak nak tido.. nak tgk beg baru...nak tak nak kena siapkan jugak..so misi selesai dlm jam 12 mlm gitu.

ni la hasilnya:

Sling bag utk akak & backpack untuk adik



 
Kak Alya Punya



Adik Mira Punya - 2st time aku try.. menjadi..sukeeeeerrrrr


Melaram pagi tadi g Taska & Tadika..
adik biasa tak nak mandi kat umah.. ari ni mandi... semangat beg baru...

nama tu aku pakai felt.. xcelli nak tambah lagi butang @ butterfly tapi masing2 dah tak sabar nak bawak g skolah... len kali la pulak...