Sunday, January 10, 2010

Klas Tudung

Kemarin, aku join kelas jaet tudung ngna k.zila ... saje nak bermesra kono2 nya ngan sifu zila ni.. kelas buta kat Sunway Kayangan, U9... jalanke puncak Alam sana tu...  tuan punya tanah namanya Isha... kecik molek je... comel gitu...jom rr layan gambaq sepanjang hari kat umah isha...  so dpat la jumpa 2 org shabat baru...Isha & Yien dr TTDI.

dr kanan : Isha, Yien & K. Zila...
Blajar cr lukis & potong pola tudung ..


tekun sungguh anak murid sorang ni ...


Isha menggunting awning..


aku nyer awning & body yg dah siap digunting.....


hero isha siap untuk membantu..tapi kena paksa g tido...sian dier....
Ada cik Epal & cik Bernette...


tekun menjaet ..... 

hasil setelah seharian blajo...


tuan tanah bergaya ngan tudung yg dah siap...


tudung anak2 murid k. zila hari ni.... cikgu sgt berpuas ati ngan hasil kerja keras anak2 muridnya...

aku sempat jugak rembat beberapa bijik buton & D ring ni... (nak buat skolah Alya..) tunggu nanti siap aku tepek gambo....


thanxs Isha... siap sediakan lunch pulak tu .. sodap rrr .. ada masa jemput la kami lagi....hehehheehheh

kelas abis hampir jam 8 mlm.. ... sempat pulak gi pekena chicken rice  ngan k. zila.. pas tu soping2 skit... 10.30 pm bersurai,,.. so hope ilmu ari ni berguna la ... untuk naak2 murid k. zila suma... (aku sekali)...







Rebonding oh Rebonding

Aduhhhhh... ni kes obses nak luruskan rambut ... bukan aku laa.. anak dara kau sowang ni.... dah 2 hari bernanah telingan aku dengar perkatan rebonding ni..... finally dah dekat pkol 4 ptg aku mengalah...mandi ....siap secepat yg bleh.. sbb dai dah ready dlm keta..
Pusing sana sini..semua kedai ramai ... tup2 dpt krdai dah dkt pkl 6.... tentu le depa x mau buat .. bukan seminit dua nak \rebond ni.. berejam2... amak aku amaik keputusan ... cuci ..treatment & iron je... puaskan ati dia.. '


Sengeh je..tanda puas ati le tu //...... ibu pun cuci snirik kat umah tau ....



ni lagi la tambah senyuman....

Pukol 9 baru siap semuanya... balik umah samapi 9.30... trus zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Esok pagi conpirm nak g skolah, mandi x basah rambut ni......
apa2 je la Alya..... janji puas hati yerk.....