Friday, June 4, 2010

Bila lama tak berseni....

Alahai... pejam celik pejam celik .. dah dekat 2 bln x de N3.. berabuk,, bersawang sungguh...  sibuk rr keja. alasan je tu..

Ni aku dah mula bersemangat skit ..nak kata x de projek tak jugak,, cuma kecik2 ..simple2 ..   disebabkan aku sknag kurang masa nak merewang so aku cuam fokus nak abihkan mana2 stok kain @ brg kraf yg ada..

 Sempat aku buat sundress anak dara tomen sowang ni.. mcm ada yg tak kena je ..tapi tak tau la apanya....


Dah ponat buat sun dress ..lepak2 sambil layan TV... sempat la aku pintal2 wire buat gelang utk alia.. ni la hasil dr aku yg x propesional ni..



 Amacam ada seni pintal memintal tak aku ni?? ngeh3 .. mula la nak  berperasaan...  apapun doakan aku ya kengkawan  untuk tinggkatkan kerajinan aku...  chawwwwwwwwwwww