Tuesday, March 30, 2010

Laman Seni 27-28 march 2010

Dusssssssssssssss..... zup zap zup zap.. dahhhh lap skit habuk2 yang melekat ni.... sibuk ngan mcm2 xtvt ...termasuk perpindah aku ni...adoii mcm2 lum sleesai.. rumah pun tak tersusun lagi .

Amik kesempata dlm kesibukan ni nak upload gambor kat laman seni last week..
terserempak ngan kat ayu..
jom layan je erk...



ngan lyana (trompah surau) .. jiran bengkel...



antara hasil pelajar..











end....

Friday, March 5, 2010

Menghitung HaRI

Menghitung hari.. detik demi detik,,.,
Cehh tingat kat KD pepagi ni ye.. haaa pejam celik pejam celik dah lebih 2 thn aku kat MIKRO ni... so hari ni adalah kali terakhir aku conduct audit kat sini... wahhhope semuanya kan berjalan dengan baik.. auditor yg tak pernah aku kenal... then next week adalh mingguterakhir aku ,... huhuhuhuhu, sedih tapi hati aku gumbira sangat,,, macam nak bebas dari jill..tapi kenapa rasa mcm tu .. tak heppi ke aku kerja sini slama ni.. mmmmm heppi tapi ye la namapunkerja ada masa ..stressssssssssss bangat..