Saturday, December 12, 2009

KUALI OH KUALI

Apa lagi la aku buat ye kali ni.... tetiba je title kuali.. tentu2 ada kaitan ngan kuali... sebab semalam Sultan Selangor bagi aku cuti... haa pepagi lagiaku hantaq anak2 aku pi tadika... aku apa lagi buat la keja2 recyle aku.. kali ni.. kuali hitam ni jadi mangsa.. bocoq skit ja.. nak buang sayang ....
Balik antaq anak2 g tadika ...aku terus mulakan xtvt aku ni...mula2  cat kan dia ngan white geso.. cuaca plak ok sepanjang hari .cepat la proses pengeringan...


buruk je kan.. so aksi mengecat... lintang pukang ...



dah siap 1st layer ngan white geso... jemur samapi kering



dah kering ...... belasah cat 2ndd layer ..color purple gitu...
pas tu kering balik dah kering pilih la tisu man anak ..pas tu hiaskan ikut suka hati ..
aku nyer jadik mcam ni







Nampak tak kilat ke? mmemang aku lum varnish lagi .. nak tulis something dulu pas tu baru nak varnish...
tapi aku lum tak nka nulih apa kebenda...

AlanG2 dah buka kotak cat aku buat ni sekali:









buruk giler hand writing... lama tak buat kan... mmg gitu (x nak ngaku..kihkihkihk)



no 8 tu ..no umah aku ...dah pudar color dia so aku bagi nafas baru... cat balik no.8 tu ngan color merah.. sebelum ni pink kaler...