Friday, December 4, 2009

Hantaran


Start je cuti sekoalh ... majlis pertunanagn & kaween sana sini.. aku pun tak terlepas la dari kesibukkan tu... saje je ni nak tepek gambo koleksi gubahan hantaran aku ni..











ni kes gila kuasa ni... dua2 sekali aku nak konker...

Nak menatang ni

Huuuhuuuhu...
Lama sgt dok berangan nak beli benda ni :






















apa la sgt menatang ni ye.. smapai aku ghairah sgat nak beli tu... nama dia Eternal Beauty  brand Elken... aku dah lama tringin tapi ye la fianance x izinakn ,,,diamakn je.. tup..tup ada org tu dah beli... jeles la aku .. so aku nak letak menda ni dlm wishlist 2010... hehehehe mana tau bonus leboh leh la rembat kan...

Jadi apa kelebihan & kebaikan menda ni...

"Eternal Beauty merupakan ciptaan pemenang anugerah yang mampu memancarkan Sinar Inframerah Jauh (FIR), Anion dan Germanium dan Ultrasound secara semula jadi. Kepala pengurutnya diperbuat daripada batu semula jadi dan boleh juga digunakan pada kulit yang sensitif.


Ianya memberikan manfaat tambahan seperti mengurangkan kedutan, meningkatkan keanjalan kulit, mengecilkan liang roma, memecahkan selulit dan mencerahkan kulit. "

huuuu ... ari tu obses nak kurus.. ni nak lawa pulak... mcm la aku ni kan... bukan apa ..lemak kat perut aku ni dah muntah lain mcm jer...

hehheheheheheeh ...... nak beli jugak...