Wednesday, December 2, 2009

Aku JaTuH CinTa LaGi...........



waaa... hati berbunga lagi... kalau dah suka.. dah nminat apa pun sanggup.. ari ni aku nak balik lambat .. gara2 aku dah jatuh cinta lagi.. mabuk kepayang pad aynag satu ni.... 1st time tgk hati aku dah cair... bila di keleh2 .. .bab kata pepatah dari mata tudun ke hati.. betul la tu...aku rela .. aku sanggup buat apa saja demi mu... disebab kegilaan & kerukusan cinta akku yang membera & sedang hangat ni aku nak mendedahkan identiti si "dia" .......

Paling aku suka ngan quote yg dia pakai.... "There is no end, Thera is no beginning, There is only the infinite passion of Life"... sungguh2 suka  like it ..love it...
jom tgk gambaq dia...
..
.
.
.
.
.
.
.

.
.
....
......
..........
...............
...................
......................
.........................
.............................
...................................
........................................
...............................................
..........................................................
.................................................
...............................
.........................
...................
.............
............
.........
.......
....
..
..
..
..
..
.
.
.
.
.
.

Passions - For those who lead extraordinary lives ...



org balik keja dah.. aku dok belek dia ni lagi....




bila hati dah suka... tak kira nak cepat abihkan jugak...
layan je la............