Wednesday, March 11, 2009

Rabu..

emmm... memenatkan rasanya... tapi lahamdullilah sebab dah masuk 2nd trimester.. semuanya berjalan lancar walaupun sebelum asyik penat je badan ni.. maybe badan pun dah overweight kot.... bila dikenang ... hebat jugak kenaikan badan aku.. sejak kawin 2004 sampai today dah hampir 40kg kenaikan aku... mimpi la nak pakai semual size M... huhuhuhuh...

Semalam sempat siapkan bunga dunlang stokin color pink.. tapi x sempat nak snap lagi... hari ni agak bizi kat opis.. banyak pulak cuatomer return... huhuhuh.. aku l ayg penin kepala..

macam biasa laa kepala aku dok pikir mlm ni nak masak aper... semalam nyer taugeh banyak lagi.... resipi oh resipi cepatlah terjah ke kepala...