Thursday, November 6, 2008

5S Activity


ArGGhhhhhhhhhhhhhhh..... kemarin meeting seharian ..buat aku tak terjawab soalan - soalan dari director yang sepatutnya tak perlu aku jawab kot.....

Semua soalan yang keluar tak terjangkan dik kepala otak aku ni. Tertekan jugak bila difikirkan bebanan kerja yang aku tanggung ni .... tapi +ve thinking loh... nak wat cam ner... kerja dan kerja.....

Hari ni aku buat 5s untuk laptop aku ni.... dah slow giler dah... jumpa fpto sebelah ni.... teringat album kat rumah..apa lah keadaan dia yeee. mlm nanti kalau ada kesempatan leh kemaskan album gambar tu pulak..

Macam - macam khazanah aku jumpa dalam laptop aku ni...... kalah muzium & arkib negara...